zaterdag 10 november 2007

Poezendeurhanger

Dit project was uitgebreid voorbereid: eerst het ontwerpen en uitdenken, vervolgens moest een lap chiffon van 1 x 2 meter geverfd worden in de gewenste kleur. En ik had véél, heel veel voorvilt nodig. En daar moesten alle poezenhoofden uitgeknipt. En op een middag kon ik aan de slag. Het zag er veelbelovend uit....


in een eerder stadium was ik nog erg --> tevreden, maar helaas, nadat ik het wasmachien <-- erop had losgelaten werd het eindresultaat wat rommelig. Hij hangt nu boven op de gang op een deur geniet, zo netjes mogelijk. Want er zit té veel energie in om zomaar weg te doen, en hij is té weinig toonbaar voor de voordeur. Oftewel... ik ben nog steeds moed aan het verzamelen om het nog eens te proberen. Chiffon is geverfd, voorvilt is gemaakt... nu de rest nog! Maar dan moet het eerst weer lente worden, zodat ik buiten in de zon kan vilten. Wordt (misschien wel) vervolgd....

1 opmerking:

Erenimi Fractal Art zei

Your work with these nice kitties is perfect! Very innovative works.. great!

Greetings from LV =)