maandag 25 februari 2008

ATC's

Terwijl ik midden in mijn viltdip zat, heb ik toch nog wel íéts gedaan. ATC's geruild. ATC staat voor Artist Trading Card. Het betekent dat je een klein kunstwerkje maakt in een bepaald vaststaand formaat. En dan ruil je. Met de wol-vilt-poppenclub besloten we tot zo'n ruil.

Deze ATC's heb ik gemaakt -




en deze heb ik terug ontvangen:

leuk project! Maar dat gepriegel is toch niet helemaal mijn ding....

(I participated in an ATC trade (Artist Trading Card). The upper picture are the ATC's I made, the lower ones were the ones I received. I liked it a lot to participate, although this tiny format is not really my thing... I like to work on larger pieces. )

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk, Colette, om weer een logje van je te lezen! Het komt helemaal goed na je viltdipje;-)
groetjes Peti

Puka zei

Ik kon hier in de U.S. niet genoeg info vinden over vilt en besloot wat in Nederland rond te kijken. En wat kom ik tegen.....Colette's vilt..Het heeft zo'n 19 jaar geduurd maar blijkbaar hebben wij, althans op artistiek gebied, nog immer 'gelijkgestemde zielen' (jouw uitdrukking toen wij allebei elkaars richting insloegen op weg naar huis van het CityCentrum). Gek, de dingen die je bijblijven..Weet je wie??
Stuur een mailtje naar wantipow@comcast.net