zondag 25 januari 2009

getagged

Ik ben een week of 2 geleden "getagged" door Peti. Dank je wel dat je aan me gedacht hebt!
... en toen viel ik stil. De opdracht van de tag is: plaats de 4e foto uit de 4e map en vertel daar wat bij.

Op mijn pc heb ik een map getiteld 'vilt' waar ik nu al zo'n 4 jaar 'alles' op viltgebied bewaar: foto's, info, werkbeschrijvingen, enzovoorts.

Bovenstaande foto komt uit mijn 4e map en van wie die is? Geen idee! Ergens van het internet gehaald en bij mijn grote verzameling voor als ik inspiratie zoek. Die map is mijn eigen digitale snoepwinkel en het mozaieklapje is één van de vele bonbonnetjes, zogezegd. Mocht iemand haar werk herkennen, ik vermeld graag alsnog de bron :)

Oh ja, nu is het nog de bedoeling om de tag weer door te geven aan 4 mensen. Maar dat ga ik niet doen, want ik stuur nooit kettingbieven door, dus deze ook niet :)

1 opmerking:

Anoniem zei

heeh, Colette, ik had je verhaaltje nog niet eens gelezen. Jammer dat de opdracht was de 4e foto, de 100e foto had een avond snoepjeskijken opgeleverd ;-))))) Dit is wel een leuke foto, geeft meteen weer inspiratie! Groetjes Peti