zaterdag 6 februari 2010

poezentheemuts revisited

Eind november ontving ik de volgende email:

Hoi Colette,

Heel graag zou ik je willen spreken over deze prachtige theemuts. Ik zou hem nl. nog graag voor mijn nichtje wilen maken als surprise voor Sinterklaas. Nu moet ik natuurlijk nog het model tekenen, dat kan ik wel maar kost veel tijd. En aangezien mijn kinderen regelmatig om me heen zijn, kom ik daar slecht toe. Vandaar dat ik je deze gunst vraag... is er misschien een mogelijkheid het patroon van je te kopen / krijgen... zodat ik wat sneller aan het naaien kan slaan? ik hoor heel graag van je... je maakt echt prachtig werk! Hartelijke groet,

een vilt gek met te weinig tijd, Marit Stroop uit Wouw (West Brabant)

Toevallig had ik het uitgewerkte patroon ook daadwerkelijk liggen. Ik heb hem dus voor Marit gescand en gemaild, onder voorwaarde dat ik het resultaat mocht zien en publiceren. Dat mocht :) En het resultaat mag er zijn, kijk maar!



Marit, dank je wel voor het compliment, en excuses dat het zo lang heeft geduurd. Ik was even druk met andere dingen dan bloggen :)

Geen opmerkingen: