zaterdag 22 november 2008

wolkaravaan bij Linda

Lekker bezig geweest met 6 vriendinnen van wol, vilt & poppen. Met dank aan Andrea, voor haar professionele uitleg - en voor het volgen van de cursus van Judit Pócs (mijn all time favourite viltkunstenares)

Het resultaat:


en deze is van mij, begin- en eindstadium:

Vorige maand waren we bij Andrea thuis, maar daar had ik nog niks over gepost. Daar hebben we armbandjes gevilt naar aanleiding van foto´s op de site van Annemie Koenen:
(inmiddels kan ik de voorbeelden op háár site niet meer vinden, maar er staat wel weer veel ander moois als je doorklikt)

3 opmerkingen:

Yvette zei

hoi Colette,
Wat een verrassing, ik zie dat je bij mijn volgers staat! Ik zie dat net pas en natuurlijk meteen even naar je blog gekomen.Kennen we elkaar? Ik bedoel hebben we elkaar wel eens ontmoet? Je ziet er zo bekend uit! Ik zie dat ik nog een heleboel te lezen heb bij je...maar nu eerst ga ik je even in mijn blogroll zetten..gezellig en wat maak je een mooie dingen!

fontainefleurie zei

Hoi, hoi! Leuk een enthousiaste viltster met blog! En zo te zien ken jij er meer. Ik rol binnen via Yvette - en leuk om te zien dat ik bij je te volgen blogs sta. Ik moet nog veel lezen van je blog, maar van wat ik gaat het vilten je goed af. En ja Judith, wat is die goed he! We zullen elkaar vast nog wel vaker 'spreken'... groetjes Dorie

at-the-attic zei

wonderful creations!